Friday, September 26, 2008

Sunway pyramid

Malam ni malam last kat Cyberia with my friend,

Esok semua orang dah balik.Kira kelas habis esok lah.So,aiman cadangkan kitorang berbuka dekat Sunway Pyramid.


Kelas habis pukul 5.30 petang.Tu untuk budak-budak 60 lah.Kelas aku dah habis pukul 12.30 lagi.


Pukul 5.30 kitorang bertolak.Aku gerak dengan Lokman dan Mahfuz.

Jalan agak jammed dan semua orang driving agak sengal.Tak tau kenapa tapi memang hari yang pelik.

Sampai je kat sana kitorang terus gerak ke Hartz Chicken Buffet.Setiap sorang kena bayar Rm 23.Agak berbaloi la untuk unlimited ayam kan?

Sementara tunggu waktu berbuka kitaorang seperate dulu pergi merata-rata.

Aku lepak dekat MPH.Sedar-sedar dah berbuka.Sampai je kat situ orang dah ramai gile2 dah

So aku ambik kan segala ayam yang wujud kat situ dan 15 minit pastu diorang pun sampai

Kitorang belasah ayam cukup2 smpai puas.Tak pernah seumur hidup aku makan ayam sampai tak ingat dunia.

Pukul 10 kitorang gerak balik.aku drive
puas2............................

That is one of the memory we had before going home.To all my friend,have a nice and safe jouney to your hometown.

and remember dont drink and drive.....

No comments: