Wednesday, September 17, 2008

KAWAN
















Setiap orang perlukan kawan,geng,klik
Tapi apakah itu kawan?
Dalam hidup ni kita perlukan kawan
ada member warung kopi,member lepak-lepak
zaman sekarang ni memang senang nak cari kawan
keletuk keletak dengan keyboard je dah boleh dapat kawan


Aku rasa dalam hidup ni setiap orang akan diuji dengan pelbagai ujian

Contohnye dalam nak buat kawan..
mungkin setengah orang suka pandang serong kat aku sedangkan niat seseorang tu hanya nak berkawan.Mungkin juga seseorang tu anggap aku tu lebih daripada kawan padahal aku hanya nak berkawan.


Coretan hidup

memang senang semua orang nak tulis mengenai hidup,diri
tapi tak mudah nak luahkan semua yang ada kat hati.


Kadang -kadang aku rasa sedih jugak bila kita buat baik dengan orang tapi orang tu balas dengan nak tak nak je.

Tak kisah la,aku rasa aku ni jenis yang bila dah tawar hati memang agak susah nak berubah rasa tu.Jadi kepada mereka yang rasa aku ni kawan yang tak berguna untuk diorang aku boleh pergi dari hidup korang.

Tapi bila sekali aku dah melangkah pergi,jangan harap aku akan pulang kembali.

17 september 2008

No comments: