Thursday, August 21, 2008

Night at the college

Ni pengalaman pertama tak tido malam selepas aku darjah 4.

semua ni pasal nak hantar projek it hari khamis jugak kan,memang la penat.Aku mula wat kerja puku 4 petang lepas habis kelas.Untuk pengetahuan korang assignment it ialah kena create website dan daftar dalam internet.Jadi boleh bayang la rasa mengantuk macam mane yang ade dalam jiwa aku.

Buat punya buat sedar-sedar jam dah pukul 7.So aku decide untuk pergi makan dulu.Untuk pengetahuan korang aku kena guna program Micromedia Dreamweaver ,Micromedia flash dengan Adobe Photoshop untuk create web site ni.

Lepas makan kat kedai Oshin aku balik mandi and solat.Ntah kenapa aku rasa seronok plak buat benda ni.Rasa macam hari raya pulak.Malamnye aku datang balik kampus untuk buat keje ni dengan Riaz.

Jam berdetik macam cepat je,sekejapje dah pukul 2.Orang ramai lagi kat kampus,Penuh je dengan kereta,aku pun macam blank je kan sebab PBL tu sejuk sangat.Tak tau la apa masalahnye,program ni pulak mcam tak boleh habis je.

pukul 3 .aku dah tak tahan penat,so rilek jap pegi makan kat Hassan Bistro .Pastu sambung balik.

Lepas buat benda ni  berulang kali sampai la kemucak dia pukul 5.aku upload kan semua gambar dan program dalam website webhost.


Dan yang terbaik sekali aku balik rumah pukul 7 pagi lepas solat subuh.Balik siap dah pukul 7.50 .Kelas pulak start pukul 8.Memang cantik skit.So pandai2 la kan.


Apa2 pun aku enjoy dengan life as a student kat sni


Doakan aku key,untuk examination esok.


Wsalam

No comments: