Friday, August 22, 2008

Bertemu Tun Dr Mahathir

Salam,

Petang kelmarin merupakan antara perkara yang maybe jadi sekali je kot dalam hidup aku.

Petang tu aku decide nak pergi jogging dengan Riaz and Soon.So kitorang naik my car,untuk pegi Cyberpark.Sampai je kat sana,cam biasa la warming up and then start jogging.

First round aku sekali ngan Riaz .Kitorang lepas satu group orang tua ni dekat sana.Bila dah lari second round aku dah tinggal Riaz kat belakang.Tapi memang kaco la bila sampai kat jambatan ,group td block jalan aku.So pas habis dua round kitorang pun stop sebab dah tak larat.


Bila dah ambik udara,kitorang pun pusing balik arah berlawanan,Punya la ,ambo terkejut sebab rupanya group orang tua tadi ialah Tun Dr Mahathir yang selalu terbayang je dalam muka aku,Em ape lagi aku pun kelam kabut la salam dengan beliau.

Dia memang dah nampak makin tua,And memang masa nya dia duk rumtraah dan berehat.Soon dapat tau kemudian tapi dah terlambat sebab Tun pun dah balik masa tu.

Walaupun tak dapat ambik gambar beliau petang tu,tapi sekurang-kurangnya aku dapat salam dengan dia,.Tapi tak kisah la janji merasa.


Apa-apapun hidup harus diteruskan agar kejayaan dapat dicapai walaupun melalui pelbagai cara.


Regards,

No comments: