Friday, August 15, 2008

Final Examination for the first term

hahaha,first time cter pasal prob

so camner?aku kena ready untuk exam pas beberapa lama berehat
cuak memang cuak tapi kena pandai-pandai la nak hidup kan

test akan start isnin ni dengan chemistry dulu ,pastu kena cover chapter 7 and 8 siap2 sebab chapter ni panjang sikit,Pasal chapter len pandai2 la kan

Hari ni je aku bangun pukul 3.50 pagi n terus mandi dan solat isyak sebab tertido awl sngat semalam.Pas solat duduk lah aku ntuk stdy di meja berkarat tu,dengan macam2 bunyi la dengar,orang mabuk la .pompuan nangis la
tu belum masuk orang ketuk pintu n macam2 lagi la

ape lagi aku,wat tak tau je,sambung stdy,memang best stdy pagi2 buta ni.Lepas mendapatkan ilham sekejap(tido la tu) tersengguk2 beberapa minit,aku pun solat subuh dulu and continue balik stdy,.So tengoklah camner aku dapat cover tak chapter tu nanti.

so kepada orang yang baca blog aku ni,mintak dapat lah memberikan doa supaya aku dapat skor nanti.

CHAYOK2.wsalam

No comments: