Monday, April 13, 2009

mesoderm



\


ok mari mula.

1. Kekasih saya adalah : saya takde kekasih

2. Saya sedang mendengar : beautiful enough- hana kimi soundtrack

3. Mungkin saya patut : banyak bersabar

4. Saya suka : orang yang pandai ambik hati saya

5. Sahabat-sahabat baik saya : semua lain daripada saya tapi entah kenapa boleh masuk pulak.

6. Saya tak faham : kenapa kena study physics detail betul as if kitorang ni budak engineering pulak

7. Saya rindukan : masa silam(tak leh patah balik)

8. Ramai yang berkata : saya takde kelebihan

9. Makna nama saya di muka depan facebook saya bererti : ada ke?

10. Cinta itu : pada tuhan? indah.pada manusia? ntahlah......dah serik

11. Di suatu tempat,seseorang sedang : tgk org lain. gila busybody nak tgk org lain.

12. Saya akan cuba : untuk baca phsycis ;'(

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : FOREVER!

14. Saya tidak akan/pernah mahu: memperjudikan maruah saya.

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi, perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah : malas betul nak bangun.

17. Saya paling meluat bila : orang suka tarik perhatian....
18. Pesta/Parti adalah : makan makan. hahah aku ingat ni je!

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing......

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : peringkat kanak-kanak kerana selalu ditatang bagaikan minyak yang penuh, tak perlu berfikir tentang pilihan-pilihan kursus untuk ijazah dan perkahwinan. <-- agree! 22.Malam ini saya akan : study secara paksa!

23.Esok pula saya akan: buat benda macam hari hari wehh.

24. Saya betul2 inginkan : semua benda!

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda ? : ada lebam bawah mata?

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan: dua2 pun tak nak

27. Makanan Barat atau Jepun : Barat.( i am in love with maki horikita)

28. Bilik yang terang atau gelap : entah! dua dua pun ok.

29. Makanan segera adalah : menggemukkan namun convenient.

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : hari ini lebih baik dari semalam

No comments: