Wednesday, May 27, 2009

Manusia atau syaitan ??





Hari-hari terperuk dalam rumah.Buat benda yang sama,tengok benda yang sama.Tak bosan?

Arhhh ,tension tu memang ada tapi kalau tak pandai kontrol ,memang merana diri nanti kan?

Jadi apa kata kita share something yang boleh buat korang tak lalu makan ada la dalam seminggu je.

Pengalaman yang akan dilalui seorang bakal doktor.Cuma,yang ini aku tak tau la dia doktor atau tak sebab macam melampau je dia ni.Sepatutnya ada la perasaan hormat sikit dekat insan bernama manusia walaupun tinggal tubuh je kan?


Semalam aku tengok sesuat yang menarik ,mana lah tau korang tibe 2 berminat . Sampai sekarang,Aku masih terfikir apa sebenarnya dia nak buat ni ?

Apa pendapat korang =)
??


1 comment:

najwa said...

die nak amek organ
nak jual
kalo x silap aku
da pnah bace tp lupe